جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191385
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
محققی

حوزه / با پیگیری‌های امام جمعه لالجین، مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان، به همراه مدیران آبفای شهرستان‌های بهار و لالجین و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهر، در دفتر امام جمعه لالجین حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با پیگیری‌های امام جمعه لالجین، مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان، به همراه مدیران آبفای شهرستان‌های بهار و لالجین و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهر، در دفتر امام جمعه لالجین حضور یافتند.

حجت‌الاسلام محققی در شروع این جلسه به بیان مطالبات و دغدغه‌های مردمی پرداخت و اظهار داشت: یکی از معضلات شهر لالجین بحث افت کمی و کیفی آب شرب است.

وی ضمن ابراز گلایه‌مندی از وضعیت غیرقابل قبول زیرساختی این شهر و عدم رسیدگی به مشکلات لالجین در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌های مواصلاتی، خاک و مسکن، گفت: آب شرب لالجین با توجه به آهکی بودن و طعم بد آن باعث نارضایتی و ناراحتی شهروندان شده و این موضوع، پیگیری تا حصول نتیجه و حل مشکل این حوزه توسط مسئولین آبفا را می‌طلبد.

امام جمعه لالجین، در مورد وضعیت فاضلاب این شهر نیز ابراز کرد: چندین دهه است که هیچ بازنگری و اصلاحی در شبکه فاضلاب لالجین صورت نگرفته که لازم است نسبت به این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود.

در ادامه این جلسه بختیاری مدیرعامل آبفا همدان نیز با تأکید بر اهمیت حل مشکلات آب شرب لالجین، گفت: بهبود وضعیت تأمین، انتقال و توزیع آب در این شهر باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با تماس‌هایی که صورت گرفت و با مساعدت‌های معاون وزیر و نماینده مجلس، امیدواریم این مسائل به زودی حل و فصل شوند و مردم لالجین از آب شرب سالم و کافی برخوردار شوند.

بختیاری طرح انتقال از خط لوله آب تالوار و وصل آن به شبکه آبرسانی لالجین را از مهمترین اولویت اجرایی در این شهر دانست و ابراز امیدواری کرد، بزودی این طرح برای رفع مشکلات آب شرب مورد اجرا قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    0 0
    شهر لالجین از بخشهای شهرستان بهار است
  • مصطفی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    0 0
    این علما نقش بزرگی در احیا تمدن ایرانی اسلامی ایفا می کنند.بی شک اگر تحریم ها نبود ایران می توانست نیروگاهای برق پیشرفته از المان وارد کرده و کشور را نورباران کند
    • خورشیدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
      0 0
      ایران بحمد الله نیروگاههای پیشرفته ساخته و می سازد، نیروگاههای خورشیدی اخیرا یکی از گامهای مهم ایران اسلامی است که تکثیرشان نوید آینده خوبی می دهد.